Hej o Hå =)

Har kommit på att av någon underlig anledning så skriver jag inte lika mycket här när jag mår bra =)

Så nu vet ni.. jag har det jättebra just nu ..

Har kommit in i ett stim av lycka helt enkelt.. inte för att det händer så mycket underbart.. utan för att jag för en gång skull funderar över allt som är bra istället för allt som är dåligt =)

Har bokat biljetter ner till Stockholm i slutet av januari - ska gå på Mc mässan tillsammans med Fredde boy.. ja o kanske lillebror också om han får ledigt från sitt jobb. Ska även dra med mig mannen min till Husexpo tänkte jag - drömma lite om hur fint ett nybyggt hus kommer att vara :)

Vovvarna är inbokade på hunddagis- Fredrik ordnade det igår (!).. höll på att sätta maten i halsen när han sa det vid middagsbordet igår. Ja, jag säger ju att allt är bra just nu , hehe

Ska bli spännande att se vad "lilla" Estrella tycker om att vara på dagis, hon är ju som dom flesta vet som läser denna blogg rätt social och kelig av sig. Att ha fullt med hundar runtomkring sig som man inte får busa, gosa o jaga kan ju va rätt jobbigt om man är så full av spring i benen som hon är :) Men med coola Pringle i samma hundgård så ska det nog gå bra. Dom får ju minst 2 promenader om dagen, kel med ägarinnans små barn.. o jaa... kan man ha det bättre =))

Tänkte vi kanske skulle passa på att gå ut o äta också när vi kommer ner mamma - vad tror du om det? Har ni något favoritställe kanske :)?

Kram Jasmine

Kommentarer
Postat av: zeekay

Man blir ju glad bara av att läsa det du skriver :) Är glad att du mår bra! Känner igen det där att det är lättare att skriva om allt som är dåligt, det är jättesvårt att skriva om possitiva saker.

2007-01-09 @ 13:44:54
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0