Måndag

Vissa dagar när jag kommer till jobbet känns det nästan som om jag glömt bort vad sjutton det är jag ska göra :) Idag är en sån dag....

Efter en timmes bläddrande o surfande så brukar det dock klarna, hehe

Va på middag hos A o ladyE igår. Riktigt trevligt! God mat och dessutom megasmarrig efterrätt! Inte illa :) Synd bara jag glömt att ta med det jag kom dit för att lämna, hehe.. Men men dom ska ju inte åka söderöver förräns på tisdag, jag har en hel dag på mig =) O jag har med mig den idag!..

I morrn vänter Aqua-box - o jag fick till och med Fredrik att boka in sig på passet! Det ni! Att jag skulle få se honom på ett vattengympapass hade jag aldrig trott....

Nu jobbar vi bara den här veckan - o sen nästa vecka blir det långweeekend i Stockholmia! Skönt med lite ledighet! O skönt att komma bort lite. Har många hus/flytt/renovering/adoptions -tankar i huvudet just nu... jobbigt jobbigt...

Fick brev från BFA i fredags med information om att det nu va 1,5 års väntetid innan vi får skicka våra handlingar... o sen 8 mån till Barnbesked... o sen 4 mån till resebesked... så 1,5 + .8 + .4 = 2,5 år då....
*suck*.....  det är väl bara att hålla tummarna att dom har fel... åt rätt håll =)

Nä.... kanske man ska jobba lite då ;)

Vi hörs o syns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

All vår väntan är svår,tänker massor på er.Vi får
leva på hoppet att det går fortare.
Vi längtar också.
Här kommer o går strömmen just nu,skulle nog va bra med lite vinter istället för det här konstiga vädret,tur vi har kamin.
Kram.

2007-01-16 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0