Roliga promenader

Morrn morrn!

Så underbart skönt med Fredag! Längtar redan efter kvällen som skall tillbringas i soffan tittandes på Så ska det låta eller något annat som visas =) Bara jag får tända alla mina värmeljus och bädda ner mig i soffan efter en god middag så kommer kvällen bli garanterat lyckad !

Va på "tjockisträff" igår - går ju en viktkurs på träningscentret.... man ska lära sig äta rätt, får prova på en massa olika träningssätt.. o ja helt enkelt träffa en hel hög med andra människor i samma situation  - tror det senaste är mest nyttigt. Träna vet man ju att man ska göra, o innerst inne vet man ju egentligen vad man bör och inte bör äta också... men men...

Igår fick jag i hemläxa att förbättra mina promenader, eftersom det är det som jag fuskar mest med... jag har bara ett problem...

DET ÄR SÅ RUGGIGT TRÅKIGT ATT PROMENERA!

SÅ är det någon som har något tips på hur man gör det roligare så skriv gärna en kommentar =)
Jag har redan provat mp3.spelare :)

Nu serverar dom frukost på jobbet! =) Mackor direkt från bageriet.. .inte illa =)

Jag säger ju att det är härligt med Fredag =))

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: zeekay

Musik och tankar på nya kläder det får mig att knallla på :)

2007-01-19 @ 09:32:58
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0