Stockholmssemester...

Är på besök nere hos mor och far - utanför huvudstaden.

Kom ner i onsdags med flyg - sjutton så skönt, 1 timmes restid istället för 8,5.... inte illa...

Igår va vi på MC-mässan jag Fredrik o lillebror S - riktigt kul! Såg dessvärre en sååå fin custom-hoj som jag skulle ge mkt för att få... synd man inte är gjord av pengar bara....

Nu sitter vi och bastar i Olsbo. Har just sett Så ska det låta, och nu är det Wallander på tv.
Är så underbart avkopplande att vara här. Är hemma på nåt sätt, trots att jag aldrig bott här. Men lugnt, skönt, ombonat och härligt.... ja.. underbart som sagt :)

Imorgon ska jag dra med mig Fredrik på husexpo... se om vi hittar något fint hus vi vill bygga =)

Må så gott

/Jasmine

137569-39137569-38137569-37

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för besöket o välkommen åter.
Kram.

2007-01-28 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0