Suck

Så va man tillbaks på jobbet igen efter en kortsemester söderut.

Jobbigt! Ja det är bara förnamnet. Först hade en säkring gått i huset i nattt, så luftvärmepumpen hade lagt av...... 12 grader i köket när vi kom ner.... är det inte underbart?

O sen kommer man till jobbet och ser alla högar dom lämnat till mig... blää.. fan... när jag vikarierar ser jag till att skrivbordet är tomt när dom kommer tillbaks. O sen när nån vikarierar för mig så skriver dom inte ens in allt som kommit :/.... *suck*.... ibland är jag så less...

"man ska va glad för att man har ett jobb".. mmm.. shore..... men då borde man ju kunna hjälpas åt lite också ..... inte bara springa runt o gnälla o sen inte göra något för sina arbetskamrater typ..

jaja..... livet går upp o ner.... nästa vecka kommer jag säkert tycka att jag har ett underbart jobb igen...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0