vår?

Idag var det hela 17,5 grader i sovrummet när jag "vaknade"! inte illa va =)
Iaf inte med tanke på att det var 12 grader i måndags, hehe

Annars är allt bra! Jag har tagit mig i kragen ang min vikt nu igen.. så nu är jag på min
3.e dag med nutrilett! Kände att jag behövde en rejäl spark i ändan för att få bort
allt fuskande som jag ägnat mig åt den senaste tiden....

Känns bra idag - 1:a o 2:a dagen e ju värst... idag är jag lite hungrig... men har tack
o lov ingen huvudvärk!

Har tänkt riva golvmatta i helgen och det stämmer ju bra - eftersom man kommer in i
något "amfetaminliknande" tillstånd ungefär på 5.e dagen :)... Fredrik hotade med att
han skulle köpa några Red bull för att ha samma energi, hehe...

Idag ska jag gå o simma tänkte jag... känns lagom ansträngande :) O det är ju så himla
skönt med varma källorna på iksu....

På jobbet är det som vanligt.. alla har så otroligt mkt så det är inte sant... o ingen hjälper
någon annan..... precis som på alla andra jobb eller??

Fredrik sa något  bra igår (ja ja vet... ovanligt va! ;) ).... 2 år på ett jobb klarar man... då är allt
guld o gröna skogar... men SEN.. då börjar man se vad alla verkligen går för....
o eftersom jag har jobbat är 2 år den 12 februari så börjar jag väl närma mig...

23 februari fyller fredrik år.... undrar vad sjutton man ska hitta på till honom???

O så har vi ju alla hjärtans dag också :) skulle vilja komma på något spännande... roligt... ja... ni vet....

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir det för kallt hos er får ni komma ner o värma er.+grader ute,inte så trevligt.
jobb,vikt,humör allt är lika,går upp o ner ,hoppas mest upp,ja utan vikten förstås.
Kram

2007-01-31 @ 13:14:22
Postat av: Ellinor

Nutrilett huh...jag funderar oxå på att nutriletta mig.
Men jag ska försöka med mitt nya kostprogram ett tag till.
Ja jag har samma problem. Vad sjutton ska jag hitta på till anders födelsedag och alla hjärtans dag.
Det hjälper ju inte att man jobbar natt båda tillfällena.
Suck

2007-01-31 @ 16:15:50
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: zeekay

Nämen, det är ju 3 önskningar i ett!?

2007-01-31 @ 18:54:16
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0