Back to business

Så va man tillbaks på sin snea stol på jobbet... måste allvarligt ta tag i det här med ny stol känner jag... alla andra har fått på tingsrätten... men inte stackars jag ... hmpf...

Trodde jag försovit mig i morse när jag vaknade av att solen sken rakt in i ansiktet på mig... va klarblå himmel ute... o fåglarna kvittrade... men nä då... klockan va bara fem.. !.. ja menar... ja gick ju o lag mig kl 01.. så jag borde väl kunnat sova längre än fem?... kom i tid till jobbet iaf :)

Har haft en underbar sommar! 200 mil på motorcykeln - verkligen en underbar semester.. många härliga naturupplevelser, mysiga campingar... o otroligt trevliga personer! För att inte tala om båtturen från Tjörn.. ja jösses... vi kommer tillbaks vill jag lova :)

Är färdiga med hallrenoveringarna - o jag är riktigt riktigt nöjd... känns nästan dumt att flytta ibland ;).. har dock kommit på att jag kan använda allt jag har i hallen i den kommande friggeboden. Så den kommer bli grymt snygg kan jag säga :)

Fredrik o bröderna Olsson har röjt köket idag.. så från och med nu lagas o äts maten i vardagsrummet... rörigt.. nää.. inte ett dugg =) men ma får väl passa på att njuta av projektor o duk vid kökdsbordet =)

Ska försöka ta tag i det här med träningen igen - den blir så jobbig när man bor på landet o har gymmet i stan.. så den har totalt legat nere under sommare. men man gör ju så mkt annat... (?).... hehe...  gick iaf ner 5 kg på semestern - så mcsemster med hårt sittande mc-brallor kan helt klart rekommenderas som alternativ bantningsmetod :)

Nä... folk i luckan... vi hörs senare

kram o hej!

Kommentarer
Postat av: zeekay

Och med jobbet kom uppdateringen ser jag :) Här är vi inte nåt vidare semesterväder men man får väl vara nöjd med att man är ledig iaf :) Se till att fixa en ny stol nu!

2007-07-23 @ 13:48:16
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Välkommen tillbaka.
skönt med ledighet så man får en annan känsla för jobbet sen.
behåll gärna solen tills vi kommer uppåt,vi egoister är glada för regnet,det behövs verkligen här.
Kram

2007-07-23 @ 14:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0