Hej o hå...

Redan onsdag.. o snart helg =) ÄR konstigt vad fort man kommer in i lunket... även om det är svårt att sova när man har två slöfockar som kan sova till 10 varje morgon därhemma :)

Dom sliter hårt iaf... igår hade dom skottat ut nästan all spån från köksgolvet.. o idag ska badrummet rivas ut... hua... tur man har dusch på jobbet och toa på övervåningen...  ska bli skönt när allt är färdigt...

Fick Fredrik att prata med sin kära far igår iaf - så nu ska det sättas fart med avstyckningen av den nya tomten. Kan va skönt att få igång det så man inte behöver sitta o vänta på grund av byråkratin... har dålig erfarenhet av Lantmäteriet... tog mer än ett år för Fredriks syrra att stycka av sin fastighet... o så länge vill vi inte vänta...

Mår rätt bra faktiskt även om jag känner på flåset att jag nog ätit lite för mkt under sommaren... funderar på det där med promenader ...  kanske man ska börja med det ikväll...

Idag åker lillebror ner till mor o far på lite semester, bra att dom får lite sällskap! Är orolig för hur dom ska klara det om även Sven flyttar upp.. då har dom ju ingen därnere... o pappa han verkar inte sugen på norrlandsluften alls... konstigt... han som är född norrlänning... dom skulle få ett shysst hus för dom pengarna som deras hus därnere skulle ge...  ja ja... lite övertalning skadar ju aldrig... på ett fint o omärkligt sätt - annars tvärvänder han säkert om jag känner honom rätt..

Funderar på att åka o köpa mig en elektrisk häcksax idag.... undrar hur bra dom är egentligen - nån som vet??

Kommentarer
Postat av: pappa

Det tycker jag är ett bra hjälpmedel.
Kram

2007-07-26 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0