Huvudvärk...

Usch.. vaknade med dunkande huvudvärk idag.... småsvettas... dunkar... ja.. fy sjutton.... o så ska man sitta här på jobbet o le o va trevlig.. bläää...  har tagit en alvedon får se om det hjälper....

137569-105

Tur vi får frukost på jobbet på fredagar iaf :)

Veckan har gått rätt fort.. o ja.. jag överlevde även om jag inte trodde att jag skulle det i måndags morse. Lite trist att inte få sällskap i sängen (jaja.. inget perverst...)... men när jag lägger mig vid 23-tiden hörs Fredrik o Sven fortfarande babblande o skrattande spelandes monopol i vardagsrummet ....  tur att dom har roligt tillsammans iaf...

Han e verkligen underbart grym lillebror... kommer upp på sin semester o hjälper oss jobba med huset... sliter som en dåre gör han.... igår när jag kom hem hade dom fixat ramboliknande remsor dom hade knutit runt huvudet sven o fredrik.... "vred ur dom när det blev för svettigt".. synd kameran e i olsbo, annars hade ni fått se många roliga bilder =)

Nä... jag ska registrera dom två mål jag fick idag.. o sen kolla delgivningar i vårat megamål som börjar snart... 6-7 veckors förhandling... o fan.. en 20 -tal ungdomar åtalade för rån o en massa annat..... hualigen...

Vi hörs o syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0