Flooomride..

Hej o hå!

Har närmat mig slutet av mc-semestern och befinner mig på ett hotell
i Göteborg. =)

Jag var på Liseberg för första gången i mitt 35-åriga liv idag! Åkte floomride och ja..
inget mer eftersom jag är så otroligt feg :) Kom raskt på att det skulle ha varit bra att
ha någon yngre förmåga med sig så man kunde hoppat på dom små och mer
ofarliga maskinerna ;)

Hela mc-semestern har verkligen varit kanon! 2 dagar utan regn nu på slutet och
annars enbart några skurar... ja.. det kan man ju inte klaga på direkt (förutom
onsdagen som vi tillbringade inomhus i stugan o inte ens rörde våra stackars
hjulbenta vänner)

Återkommer med bilder och mer utförliga berättelser när vi kommer hem till
Norrland igen!

Kram o Hej

/J

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad härligt=) När kommer ni hem då?
Ja längtar till min semester och kan jag få låna din kamera igen? den lilla till min semester jag förstår verkligen inte vad som har hänt med min?

2007-06-30 @ 19:53:24
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0