Gomorron

Skönt med lite extra ledigt så här i finvädret.

Är ruggigt varmt! Sommaren har verkligen kommit med besked! 25 grader i skuggan när jag gick upp vid halv nio... *phju*.... har bränt mig lite här o där efter gårdagens utejobbande.... blir till att ha byxor o t-shirt idag så man inte eldar upp sig helt.... det där med solskydd verkar ju inte hjälpa alls.... har till och med bränt mig på knäna (!), o smalbenen fram?... strange...

Idag ska jag röja hallen, o då menar jag röja :) Det ska va helt tomt när fredrik kommer hem.. inte en möbel, inte en list... så vi kan börja spika upp sponten.... härligt va :) undrar bara vart jag ska rymma allt som e där nu ????

Men först blire lite frukost :)

Vi hörs o syns! Akta er för den varma solen...

image98
Klockan är 22.37...... o det ser ut som mitt på dagen....... thank good för mörkläggningsgardiner

Kommentarer
Postat av: mamma

Nog lever vi i bakvända världen,här var det knappt 10+ kl .8.o nu helmulet o 15+.
men det är ju bara att klä på sig.
vi kan nog sitta i "tältet" o skåla för Sverige på onsdag kväll ser det ut som.
lycka till med hallen,Kram.

2007-06-04 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0