Sensation...

IDAG!.... ja idag... har jag BADAT!

Helt sjukt... 5 juni... i Umeå... o det va riktigt varmt o skönt! Simvänligt till och med.... så varmt så att det bara
va att vada ut utan att det kändes kallt ens...

Underbart härligt! Men med tanke på att vi har haft 28-30 grader här dom senaste fem dagarna så har nog vattnet värmt upp sig ordentligt... för att inte tala om kroppen min!... nä.. det va riktigt underbart, o med tanke på att man kan börja bada redan nu, så är det ju en underbar sommarn jag som badanka har att se fram emot...

Wiiihiiiiii

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oj oj oj är det så varmt ute nu. Jag har inte satt näsan utan för dörren sen i fredags.
Vad härligt=)

2007-06-06 @ 00:00:15
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: zeekay

Jösses! Du är galen :) Jag hoppas det var en sjö och inte havet iaf. Vi har inte haft så varmt och jag skulle inte drömma om att stoppa en tå i nåt vatten utomhus :)

2007-06-06 @ 07:43:22
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0