Sommar o semester

Har haft mina två första semesterdagar o är inne på min tredje... o det känns underbart skönt =)

Läst böcker, påtat i trädgården, städat lite... sovit länge.. ja.. bara njutit av tillvaron! det där att ha en egen vecka hemma innan Fredrik också är ledig - ja det va inte helt fel ;)

Just nu sitter jag på Fredriks jobb o surfar.. han hade ju dragit ut alla kablar därhemma inför resan söderut.. *grr*...  Han är här för att lämna in sin avskedsansökan - ser lite nervös ut. Men det är man ju alltid när man ska säga upp sig...  det kommer bli så himla bra.

Han får jobba med det han vill, o förhoppningsvis kommer han va gladare o trevligare när han kommer hem på kvällarna ;)

Jag har laddat mobilen med både ditt mobil- och hemnr Mia - så nu ska vi sjutton komma förbi =) Men först ska
vi klara av östkusten, skåne o västkusten... undrar just hur ont i ändan man kommer ha på en skala efter 2 veckor på mc? Kommer man gå som Zeb M'cahan?? Förhoppningsvis inte :)

Nä.. snart brummar vi söderut, så han en underbar sommar så länge...

O massor med kramar till Anders o Ellinor som passar våran boning o mina kära blommor =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det skall bli jättekul att se Dig igen....ja och så "han du delar brevlåda med".....ja Fredrik alltså.
Ni är såååååå välkomna till Tjörn.
Kör försiktigt på vägarna.
Trevlig midsommar
Kram Mia

2007-06-20 @ 23:05:45
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0