Brrrr

Har legat helt däckad sen i fredags kväll... började helt hastigt med att jag började frysa på jobbet på eftermiddagen.... fredrik kom vid fyra-tiden... o på vägen hem satt jag rent o hoppade så frusen va jag...

hoppade in i duschen (jag vill ha badkar!!!!) när jag kom hem o duschade i nästan rent varmvatten (bra för febern-ja vet ;) )..... o sen låg jag i soffan resten av kvällen..... gissar på hög feber.. o så fruktansvärt ont i knä o tåleder så jag trodde jag skulle svimma.... hualigen....

så efter att ha upplevet fredag o lördag i dvala så är det ett stort framsteg att orka sitta vid datorn en sväng idag!
Är man datorberoende så är man :) Tur det är Vasaloppet idag annars så jag har nåt att göra från soffan :)

Fredrik har kommit med te o mackor på sängen både lördag o söndag - man kanske ska va sjuk oftare... idag var det till och med mackor med kaviar -  skrivet med bokstaven F - så jag skulle veta vem som va bäst eller vad han sa ;)

Men nu ska jag ner till soffan - åka lite skidor...

Hadet gött!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jadu känner likadant här...näsan är stor som en fotboll eller nått och huvvet känns igen dammat med bommul tror jag...
Det är pyton när man är sjuk

2007-03-04 @ 12:07:30
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: zeekay

Låter som det som småttingarna har här. Rasmus vaknade med 39 grader i morse och Tuva har varit däckad sen i fredags... Krya på dig!

2007-03-04 @ 18:22:35
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Jag längtar också efter ett badkar,
ni får väl be om riktig kyla så de där elaka bacillerna fryser ihjäl.
Kram.

2007-03-04 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0