ensam...

usch.. mamma har fått en propp i benet och är tillbaks på sjukhuset. Man känner sig lite i världen när det händer sådana saker... o man känner sig ensam långt upp i norrland.... 74 mil från mor o far...

nä.. jag måste på nåt sätt få dom att flytta upp när sven också beger sig norrut, kan inte lämna dom därnere...
ser du det mamma :)

dom får sälja sin miljonvilla mitt i skogen o köpa sig nån herrgård häruppe :)

massor av kramar till mamma... och till resten av olsson-familjen.. ni är så underbart underbara.. o jag är så tacksam över att jag har er!

KRAM

Kommentarer
Postat av: zeekay

Usch, vad trist. Hälsa så mycket från oss!

2007-03-24 @ 18:44:32
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0