husdröm

Vi har äntligen fastnat för samma hus - jag o fredrik! Har nog till och med bestämt oss - iaf till 80%, måste ju se hur det passar på tomten, och framförallt hitta något som redan är byggt som vi kan gå in o snoka lite i =)

Lägger upp lite bilder -och hoppas på synpunkter. Kanske ni ser något som inte vi ser... jag vet ju att många som läser bloggen här lång och trogen erfarenhet av att bo ;) Dessutom finns ju "ni" med småbarn - som kan upptäcka saker som jag inte har någon aning om (än)....

Vi har gjort vissa ändringar i ritningen - men dom tänker jag inte tala om :)

Titta o njut ;)

image55

image56

image57

Kommentarer
Postat av: guess who

varför står det kuk mitt på kartan?

2007-03-10 @ 12:37:22
Postat av: Jezzi

KLK kanske?? =)

Läsglasögon säljs billigt på Statoil....=)

2007-03-10 @ 17:09:41
URL: http://ladyj.blogg.se
Postat av: gh

Ja, då kanske du vore köpa ett par da :)

2007-03-10 @ 18:22:53
Postat av: zeekay

Superfint! Bra att ni valt enplanshus för tvåplans är verkligen INTE att rekomendera.

2007-03-10 @ 22:00:31
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Ser väldigt bra ut,bra med alla råd men glöm inte det är ni som ska bo där,som vet bäst hur ni vill ha det.
vi kommer o hälsar på när ni flyttat in.
förhoppningsvis även innan.
Kram.

2007-03-10 @ 22:34:12
Postat av: Jezzi

Vi vet precis hur vi vill ha det =) - tänkte bara om det var något vi glömt, därav frågan om det fanns några synpunkter =)

2007-03-11 @ 01:08:47
URL: http://ladyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0