Jag har blivit utmanad av ladye.blogg.se

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange dessa regler. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag älskar pannkakor! Plankstek, pepparbiff o annat må va gott - men pannkakor slår allt! 
2. Jag läste högläsning för lillebror när han va tillräckligt stor (han som är 11 år yngre)... o högläsningen bestod inte av små roliga barnböcker.. nä... hemmets journal vare som gällde.. Man måste ju uppfostra honom från början :)
3. Jag är otroligt morgontrött nuförtiden, går upp 10 min innan vi åker.
4. Jag har spelat Klarinett - fjäril vingad syns på haga va en favorit.
5. Jag har spelat biljard mot Mats Sundin - tyvärr vann jag inte :/
6. Jag kan räkna till 100 på Serbokroatiska, dessutom kan jag säga "Hej", "Hur mår du" och " jag vill ha bröd"


Jag utmanar http://zeekay.blogg.se, http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0