lite piggare..

är lite piggare idag. igen feber... men en eländig hosta som gör att jag inte får sova på nätterna... o då menar jag hosta!!.. typ hosta tills man spyr.. var 5.e minut...  fy sjutton...

i natt funderar jag på att sitta i soffan istället... kanske man får sova nån minut iaf...

Får så konstiga drömmar när jag bara slumrar till o vaknar hela tiden... inatt drömde jag att jag va vid nån jättepool... o så hoppade en massa folk i..... ja o så pringle estrella o fanta... o ingen som hoppade kunde komma upp igen... utan druknade därnere..... så superhero jasmine fick hoppa i... simmade genom vattnet som en sjöjungfru o kunde till och med se hur det såg ut därnere (jag som aldrig törs titta under vattnet. - skyller på linserna.)...  så jag kunde ta estrella fanta o pringle under armen o dra upp dom till ytan.... o så fort dom kom upp va dom sig själva igen.. pigga o glada..... 
 
sen såg jag att även sven låg där under... fick hoppa i o dra upp honom också..... men när jag skulle ge honom mun-mot munmetode så visade sig att han inte alls va medvetslös utan han bara låg där o skrattade.. hmpf.... :)...

undrar om det är för att jag svettas så mkt av min feber som jag drömmer om vatten ???  =)...

hade nå konstiga drömmar om att jag körde en grävmaskin som kunde snurra hela hytten... runt.. som ett däck.. för att enklare kunna ta sig upp o nerför berg.... tog emot sig med skopan typ..... kanske nåt att söka pantent på ??

nä.. bäst jag återgår till soffan innan ni tror att jag blivit helt väck =))

kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0