London here we come :)

Nu har jag ÄNTLIGEN fått en bekräftelse på att jag verkligen vann den där resan till London!
Hon ringde från resfeber.se igår -och idag fick jag ett mail med alla uppgifter jag behöver för
att beställa resan.... tjiihoooooo..

Jag har alltså vunnit en resa tor för 2 person.. inkl hotell 2 nätter :) Caatchiiiing...

Inte illa va :) Tror jag måste börja tävla mer på alla tävlingar som finns på nätet..

eller är det så att har man vunnit en gång så vinner man aldrig mer ??

Nu återstår bara att se när vi ska åka - men vi har ju ett helt år på oss så .....

Spännande värre :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis, passa på o njut av segerns sötma.
För att inte tala om det fantastiska vädret,jag tror nästan att våren är här.
Kram.

2007-03-28 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0