måndag måndag måndag

Har haft en skönt måndagskväll :)

Pratat med mamma på msn (ja.. jag har världens coolaste mamma som sitter med bärbar dator, trådlöst bredband och är online på msn mer än mig)! VI är impade mamma - både jag o fredrik! :)

Annars har jag inte gjort mycket... druckit lite pepsi max o stoppat kläder i tvättmaskinen typ

En alldeles lagom måndagskväll med andra ord =)

I morrn blir det Aqua-box - vattengympa a lá boxning typ... håll tummarna för att jag inte druknar =)

kram o hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ingen är mer förvånad än jag,men samtidigt har jag ju alltid varit nyfiken o envis,ibland en bra kombination.
Nu får ni lugnt en vecka tror jag ,så syns vi här igen sen.
Kram.

2007-03-13 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0