seeeg vecka...

Är långtråkigt att va hemma en hel vecka... iaf när man är sjuk.... hade man haft semester vore det ju andra bullar =).... har iaf tänkt hålla doktorns förhållningsorder för en gång skull "stanna hemma en vecka, håll dig inomhus, ta det lugnt"...sååå.. här sitter jag...

har aldrig sett så många tjejfilmer i rak tror jag... i snitt 3 per dag =) Fredrik suckar och går ut.. haha...

Idag har jag roat mig med att steka pannkakor .... blev alldeles för många... tvivlar på att jag o fredrik orkar äta
upp dom.... men vi har ju 2 fyrbenta varelser som river allt i deras väg så fort dom känner pannkaksdoften så =) det ordnar sig nog =)

Förresten så är det bekräftat! Jag har vunnit en resa för 2 personer till London =) Wiihooooo.. funtar på att dra med mig Fredrik på julskyltningen... i november eller nåt...=) men vi får se...=)


Ha det!....


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till er resa,o grattis till era 4-benta vänner till pannkakorna.
en försommarresa till London är inte heller så dum,skulle jag gissa.
ni har ju slitit så mycket med ert hus så ni behöver ju lite knorr på vardagen.
kram.

2007-03-08 @ 17:28:23
Postat av: moster

Grattis till resan,åk på våren eller försommaren innan smoggen intar London

2007-03-08 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0