sol'a skiin ida...

Idag är det riktigt härligt... stråååålande som från en klarblå himmel... man blir nästan pigg ;)

Ska försöka bli lite gladare och trevligare på morgonen också har jag tänkt. Ett av mina 100 mål jag har just nu. Tycker synd om Fredrik som först ska försöka få liv i mig.. o sen tillbringa 30 min i  bilen på väg till jobbet, hehe..

Skönt med onsdag också - då äre ju snart helg igen :)

O snart blir det en påskresa söderut, gissar på att vi åker på skärtorsdag och landar hos mor och far med bil, släp, 2 motorcyklar, o 2 hundar nångång mitt i natten...  försöker få fredrik att förstå att vi nog behöver en större bil snart... stackars Pringle ryms ju knappt i skuffen när Estrella lägger sig ner och snarkar, vilket hon alltid gör när hon åker bil....

Hon e rolig den hunden... så fort man öppnar bagageluckan så kommer hon som en pil o flyyyger in... sist vi hade varit o storhandlat på obs o fyllt bagagen med påsar råkade jag öppna den trots att hon va lös på gården... swwwwiiiiiiish.. sa det o så kom en 27 kgs hårboll landande rakt på alla våra matpåsar :)...... hon trodde hon hamnat i paradiset.. korv, köttfärs.. o en massa annat smarrigt....

Men men... man tycker ju om dom ändå ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Pringle,så lång resa oså behöva trängas med en madam som vet att ta plats.
Välkomna ner hela gänget,spännande att se hur det går med Fanta.
Kram.

2007-03-21 @ 18:08:51
Postat av: Ellinor

Hahaha asgarv vilken härlig hund ni har::...Och gammhunden resignerar trött eller?

2007-03-22 @ 09:16:35
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0