torsdag..

... o vi laddar för fullt mot helgen eller vad dom brukar säga på radion.

Jag tror denna vecka också gått rätt fort, är nog som dom säger att det blir snabbare o snabbare ju äldre man blir? inte många veckor kvar innan  påsksemestern, så det känns rätt oki...  dessutom får man ju lön på måndag och då känns livet alltid mycket roligare :)

Känner mig piggare nu... inte alls lika rosslig o hostig längre - SKÖNT. Ringde lungmottagningen häromdagen för att höra om jag inte kunde få komma dit. Brukar ju få göra det på den gamla goda tiden när jag tillhörde Huddinge Sjukhus... då vare minsann bara att ringa o så visste dom vem man va, o så fick mankomma på studs.... nu kunde jag få en tid i maj!.. ja menar.. va sjutton... ska jag gå o hosta o samla slem tills i maj??...  när jag ifrågasatte vad hon menade så hänvisade hon mig till att "ja du kan ju komma upp o sitta o vänta in jouren - men det brukar ta nästan en dag innan han har tid med nån".... jo.. o en hel dag har man ju verkligen lust att bara sitta o vänta o rulla tummarna...

nä.. jag sparade in 300 kr o fortsatte jobba.... o jag tror nog det kommer ge med sig... annars funderar jag på att åka på akuten... tror det går snabbare än en hel dag iaf....

vi får se :)

Nu ska jag åka hem - Fredrik ringde, han hade smitit tidigare från jobbet - härligt!

Ikväll ska vi ha hem lite kunder och lära dom sitt webbsystem dom köpt.  Kul att få se vem man säljer produkterna till, även om det kan va lite enformigt att prata om samma saker hela tiden... men det ger ju lite extra klirr i kassan iaf...

Fredrik hade fått erbjudande om ett stort jobb.... men det va nån webbshop som skulle kopplas ihop med ekonomiprogrammet HOGIA eller nåt... många timmar men kanske skulle ge upp mot 50.000.... men vi får se hur mkt tid och extra ork vi har..... han skulle höra av sig igen kunden när det var dags på riktigt...

Kul iaf att dom hör av sig - vi behöver aldrig jaga kunder, är ju det positiva med att bara ha det  "vid sidan om"...  inget tvång ... utan bara för att det är roligt....

Nä.. dags att smita... vi hörs o syns!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var rädd om dig,livet kan inte ersättas av varken tid eller pengar,men du känner ju din kropp bra efter den här tiden.
Ser fram emot ert besök.
Kram.

2007-03-22 @ 19:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0