uppdateringssvårigheter...

fan.. jag gillar inte den här bloggen - så fort jag bestämt mig för att uppdatera, skicka in några fina bilder osv... ja.. då hänger den sig... funkar inte.. går knappt att surfa till alls *grrr*...

Måste sätta fart med vår nya fdbok - den innehåller ju blogg, gästbok o fdbok =) o den kommer ju alltid funka ;)

I helgen har det iaf hänt en hel del! Vi har tapetserat lillrummet, en grå tapet med duttar på typ =) - ja.. bild komme rnär jag kommer hem om det funkar då vill säga...

sen har vi lagt nytt golv i det rummet också - ett lite mörkare trägolv, blev riktig bra! O gick riktigt fort - tack o lov för klickgolv =)

O sen.... sen.. har vi fått typ 2 dm snö! Blev inte så förvånad dock =) Att våren skulle komma redan i mitten av mars va bara för bra för att vara sant =)... nu kanske jag hinner åka lite skidor med vovvarna ändå =)

Nu ska jag ringa mamma - se hur hon har det på sjukhuset. Hon har ju opererat sitt andra knä nu.... lät riktigt pigg när jag pratade med henne sist.. men man vet ju aldrig.... så man måste ju kolla =)

kram o hej!


Kommentarer
Postat av: Hannah

YEAH

2007-03-19 @ 08:46:34
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0