vinst?

Fick ett mail:

Hej Jasmine,Du har vunnit en resa till London för två personer! Det jag behöver av dig är: - Namn- Adress- Telefonnummer- Personnummer  Så kan jag skicka dina uppgifter vidare till Resfeber.se. Hör av dig så snart du har sett detta mail och bekräfta att du fått det! Hör också av dig om du har några frågor, Mvh Ylva Ågrahn



HERREGUD!.. Jag har ju varit med o tävlat på hitta.se - men inte sjutton trodde jag att jag skulle vinna =)
Är det verkligen seriöst?. hmm.. man blir ju skeptisk =).. hehe.. har mailat svar iaf.. o nä.. inte personnummer =)

Fan va cooolt - London here I come =))))))

Undrar vad det är jag vunnit?.. resan?.. hotell?.. båtresa kanske? =) hehe..... jösses....
är nyttigt att va sjuk - man hinner surfa på konstiga ställen... tävlade i fredriks namn om en resa till kreta idag... vi får hålla tummarna =)))


Kommentarer
Postat av: zeekay

Nämen, vad roligt! När åker vi? ;)

2007-03-07 @ 11:27:00
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Grattis vad roligt för dig=)

2007-03-07 @ 11:30:38
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0