Ahhhhhh

... underbar dag :)

Jag tror jag har genomgått en totalbesiktning av utsidan  :)

Började med boduscrub.... hälsobad (alger, bubbel, underbart)..ansiktsscrub... helkroppsmassage (aj...).... ansiktsbehandling.... alla möjliga insmörjningar... balsamcreme, dagcreme... ångmaskin.... fotbehandling (insmörjning,  fotslip..(välbehövligt).....o insmörjning igen)... mer creme i ansikte o på kroppen... ögonbrynsfärgning o plock... o sen avsluta med en grundmakeup...

Helt underbart! Kan verkligen rekommenderas! Det här ska jag unna mig själv flera gånger, även om jag åker på att betala det själv =)

O Anders... gå genast och utnyttja din present!! Du kommer inte ångra dig...

Mina farhågor att jag inte skulle rymmas i badkaret, inte kunna ha badrocken o allt annat tjafs.. ja... det va verkligen bara onödigt att oroa sig för... fick dessutom en grym tjej som  tog hand om mig... hon sa bland annat att hela min kropp va som en jättebabyrumpa ??.. hmm...  kul att man har mjuk hud trots att man missköter sig som sjutton, 7 pormaskar i hela ansiktet... thank good... för fan va ont det gjorde att klämma ut dom ;)...

Summa sumarum....  Unna er en behandling ibland! Det är grymt för välbefinnandet!

Kram o hej!

image97
Nyplockade bryn o rödflammig..... men aaaaaah så skönt

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka vackra ögon,ser att du mådde bra av "behandlingen".
Kram.

2007-05-29 @ 18:42:32
Postat av: zeekay

Vilken helrenovering! Låter härligt, det var du värd!

2007-05-30 @ 07:19:43
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

du ser ut som en ny människa!

2007-05-30 @ 13:05:19
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0