Bloggångest?

Har jag det? Nja.. jag tror inte det... ibland känner jag att ja.. nu måste jag uppdatera den... men fan.. då har jag ju inget att skriva riktigt :)

O varför har jag inte det då? Lever jag livet o allt funkar så himla bra så det inte finns nåt att skriva om? Nja knappast... jag lever nog vilket svenssonliv som helst. Berg o dalgångar hela livet med andra ord...

Ja... vem sjutton vet..

Oj.. nu kommer lillebror o ladye.. så nu blev det inget skrivet nu heller, hehe..

I helgen blir det stockholmsresa o bilköp - så jag får återkomma på måndag =)

tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nu kommer du ha massor att skriva om.
Det har i alla fall jag nu när hunden är på rymmarsugen. Hon får vara inne hos oss.
Ha det bra och hälsa alla i Olsbo från mig och Anders.
Kram kram

2007-05-18 @ 15:00:22
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0