Kapputt.....

Idag e jag trött.. så trött att jag somnade på vägen hem från jobbet... tur jag samåker med gubben :)

Har absolut ingen motivation till att göra något ikväll, trots att solen skiner, det är varmt ute... jag har underbart glada vovvar runtomkring mig och en gubbe som e gla o trevligt =)... men men.. ibland är det väl så, man kan ju
inte gå på högvarv hela livet ;)

Fredag i morgon, o jag har tagit semester mån-tis.... så i praktiken är jag ledig 5 dar i sträck =) härliga tider..=)

Har jag skrivit det här en gång??.. Hmm...

Såg en bra film på tv igår...  "En sång för Martin" ... inte alls min typ av film i vanliga fall, men av någon anledning så fastnade jag.... tragiskt, men nyttigt att dom för en gång skull visar filmer om det verkliga livet också....

Nu ska jag se om jag hittar någon mer lättflytande film att titta på, ingen kan ju komma o påstå att vi inte använder våran nya tv iaf =) hehe...

Ha det gött.. vi hörs o syns!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag missa den,filmen om Martin ,tyckte den var underbar o verklighetstrogen,ville gärna sett den en gång till,men den chansen kommer säkert.vi skulle ju njuta av värmen när den kom eller hur?
vi väntar än.
Kram

2007-05-31 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0