städmotivation?

skulle verkligen behöva städa hemma - för sjutton vad det ser ut.... men det känns inte som om man orkar... ska ju snart börja spika  hallen nere, trapphuset o hallen uppe.... då kan man ju lika gärna låta bli att röja nu ;) eller hur.. hehe..

Städa e verkligen inte min grej.... o tyvärr är fredrik ännu sämre på det än vad jag är...får se till att lära småttingarna hur man använder dammsugaren i tidig ålder :)

Har ont i magen idag - får man det av massage ?? =)... bättre än i morse är det  iaf.. då kändes det som om någon sparkat mig i magen under natten typ... för det kan väl inte va den mjuka pepparkakan jag åt en bit av :) mjuk pepparkaka o nutrilett har jag hört är en höjdare för magen annars..

jag tror nästan man kan säga att vi fått sommar häruppe nu :) har iaf haft t-shirt o linne hela veckan när jag kommit hem från jobbet... härliga tider! O i helgen lovar dom 20-25 grader o strålande sol....

tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

Även vi skulle få varmt,så då får vi se till att njuta o bara vara ute i solen.
hoppas flaggstången kommer snart så vi kan sitta i nya "tältet" o skåla för Sverige den 6;e.

2007-05-30 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0