Bokat o klart

Ni som hängt med ett tag minns säkert att jag vann en resa till London... det va lääänge sen och det har inte blivt av att resan inkasserats.... o som våran ekonomi ser ut precis nu.. med renoveringar, julhandel o annat skoj så har jag bestämt oss för att vi ska hitta på något annat istället :)

Så nu har jag bokat sviten på Hotel Plaza i umeå... 2 nätter!!... =)... så den 30 november checkar vi in... njuter av fredagskvällen.. äter en bit ute... o bubblar bubbelpool....  lördagen traskar vi lite på stan... äter lite lunch.... tillbaks till hotellrummet en sväng kanske (hihi)... o sen middag o bio på kvällen o ännu mer bubblande =)...

Sug på den ni =)...

Längtar redan.... ska bli så skönt... frukost på sängen, bubbelpool... o bara jag o fredrik =) inga hundpromenader, inga renoveringar ända upp i halsen... utan bara njuta shoppa o njuta ännu mer =)

London finns ju kvar ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lyckliga ni,kan vara skönt att slippa resa och att kunna njuta av sin egen stad är absolut en förmån.
hoppas Anders håller med bra väder.Spelar ingen roll förresten,ni har ju bubbelbad.
Kram.

2007-11-20 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0