Fundering..

Jag har funderat över en sak.....

- att jag skriver bara när det är något roligt på min blogg nästan?.. Positiva saker som hotellövernattningar, rosor och gourmetmiddagar...

Kanske behöver förtydliga att tyvärr så innehåller mitt liv inte bara sånt ! Nää.. jag har liksom alla andra en totalsvart sida jag också...

Sååå ni som tror att jag bara lever livet och njuter av tillvaron, ni kan känna er lugna :).... jag e väl bara för feg, onormal eller helt enkelt konstig som inte använder min blogg som alla andra .... eller nåt...  men... det visste ni ju redan eller hur ;)

kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kanske har ärvt det efter mig,det är mycket roligare att få människor glada än att berätta det tråkiga,det ältas av alla ändå.men om jag inte har någon botten kan jag inte ta mig upp och glädjas
åt det jag då ser.jag tar det som en gåva att kunna glädjas ät det lilla,attdet känns stort.Kram.

2007-11-22 @ 10:59:08
Postat av: Caroline

Alla kan ju inte vara som jag och använda bloggen som katalysator för allt det jobbiga. Jag borde nog skriva ett liknande inlägg i min blogg, fast tvärt om, allt är inte nattsvart i mitt liv även om det är det svarta jag mest skriver om :) Det är väl det som är fantastiskt med oss människor, att vi är så olika...?

2007-11-23 @ 07:53:37
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0