God morgon

Det va en glad o pigg fredrik som låg kvar i sängen när jag gick i morse =) Tur han e ledig idag... o underbart att vi ska bo i sviten på Plaza i helgen o plaska bubbelpool...

Han har hämtat sig bra från chocken..... men sjutton också.. när han berättade hur nära det va att han frontalkrockat... ja då va det jag som blev chockad kan jag säga...

Bakänden på den mötande bilens släp... som snurrat ett halvt varv på vägen... slog i fredriks hytt och skrapade utsidan och tog spegeln o i skåpet på  lastbilen..... hade fredrik inte tryckt ut sidoräcket med sin bil allt vad han hade, ja då hade han fått släpet slungandes rakt in i hytten... o vad som skulle hänt då vill jag inte ens tänka på....

Men nu e allt bra... o nu ska jag njuta av både fredrik o helgen :)

kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hua, hoppas ni får en superbra helg!!

2007-11-30 @ 11:08:45
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ha det så kul*blink**blink*

2007-11-30 @ 17:25:54
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: mamma

Tur det finns skyddsänglar,hoppas ni får en härlig helg.Kram

2007-11-30 @ 23:09:17
Postat av: Mia

Ha en underbart avkopplande helg mina vänner....förresten Jezzi, jag var på intervju igår, så vi får väl se hur det går....tack för tipset. De undrade såååå hur jag hade fått reda på tjänsten då de bara annonserade på intranätet!! :-)
Kramisar
Mia

2007-11-30 @ 23:17:59
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0