måndag...

Nyduschad o fräsch! =).. o ja.. det hör inte till vanligheterna när duschen inte är inkopplad hemma längre ;) hehe.. stackars fredrik =) Tur vi har dusch på jobbet båda två...

han har iaf varit o kollat läget mattläggare, så nu borde han väl snart komma o jobba lite också kan man tycka...
Jag har bestämt oss för att han ska få sätta väggarna också - orkar inte slita med det själv... vill ha tillbaks mitt badrum NUUUUU... har nog övertalat Fredrik också =).. jag e bra på att övertala jag ;)

Systemet står helt nere på jobbet idag också !! Grrr... Hela sveriges domstolar pillar naveln o dricker kaffe nu alltså ;) Stackars stackars programmerare....

Fredrik jobbar 14-02 den här veckan... inge vidare spännande... undrar vad jag ska hitta på på kvällarna??
måste skaffa mig en hobby snart... eller som Fredrik sai lördagsmorse när jag sa att jag vaknat redan kvart över sju..:  "men va bra.. då hade du ju kunnat städa när det va ljust".... städa?.. är det det enda han kommer på att jag kan tänkas vilja göra när det är ljust ute eller?.. hmmm.. grrr.... =)

Jag vet vart han lagt sin godispåse =)... den ska jag tömma ikväll.... när jag ligger i soffan o läser o kollar på tjejiga tv-serier, hehehehe...

Snart jul också hörrni! Längtar efter att få hänga upp julgardinerna.. o stjärnor o stakar i fönstret... blir såå mysigt...=)

Har tänkt göra en rokad.. eller vad säger man?... jaja.... jag ska iaf bara baka kakor jag vill ha till jul =) struntar i schakrutor, finska pinnar o sånt =)..... sorry mamma...=).....  Ni får nöja er med: mockarutor, potatisbakelser, kanelbullar, bruna bröd, drömmar o hmm.. det va nåt mer på våran lista... =)

Egentligen borde jag kanske sätta igång nu i veckan när jag liks e själv hemma kanske... så inte Fredrik äter upp all smet ;)

Nä... undrar om jag ska ut o promenera lite.... se om VERA-systemet vaknat när jag kommer tillbaks...

Vi hörs o syns! Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det för mening med jul om man inte gör den som man själv vill ha den? Nä, bort med alla måsten och annat elände! Du vet väl hur jul firas hemma hos oss? :) Det är gemenskapen och värmen som är jul inte maten, paketen eller måsten...

2007-11-19 @ 11:59:58
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

jul hos er är på era villkor ,annars hade jag firat jul hemma,och som mitt liv ser ut hade det bara blivit det pappa bakat,han är jätte duktig ,men det ska viljas också,han har köpt peppearkaksdeg för att det luktar så gott när man bakar,får se när det blir av.håller med Carolin ,att träffas är hela nöjet,fast god mat är inte helt fel heller,men vi kommer i tid så vi kan hjälpas åt att handla.så det blir säkert kanon.Kram

2007-11-19 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0