mors mors...

Är piggare idag.. men stannade hemma från jobbet en dag till för ovanlighetens skull. Tänkte att det e väl bättre med en dag till nu o bli frisk på riktigt... o dessutom lockade inte alla högar på skrivbordet så mkt direkt..

Ringde o meddelade arbetskamraten det i morse.... o det första hon sa när hon svarade "åååhh nejj kommer du inte idag heller"... ja menar... hon kunde ju frågat hur jag mådde eller nåt?... ibland blir man bara så less...  man kanske ska stanna hemma hela veckan ;)... nä skämt åsido... men nog är det väl viktigare att ens arbetskamrater är bra än att jag måste jobba en dag till utan hennes hjälp?.. eller?

har plockat fram julgardinerna till köket o vardagsrummet... därför jag sitter o vilar lite vid datorn nu ;) det va direkt överansträngande.. hehe... ska försöka få upp dom idag tänkte jag... o sen får fredrik fippla med stakar o stjärnor när han kommer hem....

är underbart väder idag... strålande klarblå himmel.. gnistrande snö... fast hm... -17 grader..... tur det e varmt inne =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Helt otroligt det där, själv hade jag en chef som ringde och frågade när jag skulle komma och jobba de gånger jag råkade vara sjuk men som aldrig frågade hur jag mådde.

2007-11-28 @ 20:57:35
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0