Snöööö...

Snöade inatt igen... o nu ligger det kvar en hel centimeter också! inte illa va :)

Estrella hann iaf dra en repa på gården innan det va dags för hundgården... hon e verkligen rolig att titta på den hunden. Ska bli kul att se vad hon o lilla Daiys hittar på till jul... lär bli många mil sprungna under deras besök kan jag tänka mig... tyävrr inte bara ute ;)

Annars är det bra! Är skönt att vara hemma igen... är nog nyttigt att åka bort så man märker hur underbart man har det hemma.  Man fastnar så lätt i vardagslunket annars.

Är lite avundsjuk på moster o morbror som åker ner till Kroatien snart och stannar där tills i April. Måste försöka få med mig mamma ner till våren tror jag - eller vad säger du om det kära mor?

Eftersom ni inte har internet därnere så får jag väl passa på att önska God Jul, Gott Nytt år.. o grattis på födelsedagen morbror på en gång =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tja vi har haft tre och de töade bort nu har vi nog två här på umedalen=)

2007-11-08 @ 13:05:33
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: mamma

regn övergående i snö,tempen sjunker.
men det lär regnet ta bort i morgon.
kram

2007-11-09 @ 19:51:14
Postat av: moster

Tack för hälsningarna o fina bilder.Härligt med snö,här är det full storm o regn.Vi hämtade bilen i går så nu väntar vi bara på skattekvitto o gröna kortet sen drar vi söderut.Ska för 1-a gången plocka apelsiner från egna trän.Kram

2007-11-09 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0