1000 frågor

Tusen frågor


Svart eller Vitt?
Svart
Mjukt eller Hårt? Mjukt
Homo eller Hetero? Hetero
Höger eller Vänster? Höger
Stor eller Liten? Stor som i vuxen, då hellre stor
Loket eller Oldsberg? Definitvt Oldsberg... ryser bara man säger Loket... brr...
Göteborg eller Stockholm? Stockholm - men Gbg e också fint
Landet eller Storstan? Landet - tack o lov att inte alla vill bo där
Kram eller Puss? Én riktigt hård o mysig kram e inte helt fel från gubben
Vagn eller Buss? Vagn? Som i barnvagn?... ja då vill jag gärna få nytta av en sån
Hyrfilm eller Bio? Bio - för det blir lite större grej av det hela.... händer inte så ofta
Gräs eller Grus? Gräs på sommaren, grus på vintern
Piggt eller Opiggt? Kaffepiggt
 Pasta eller Potatis? Potatis
Tjänare eller Tjäna? Tjäna massor av pengar
Is eller Mjukglass? Mjukglass - aldrig isglass...
Natt eller Dag? Dagen
Felix eller Heinz? Är det någon skillnad?
NK eller Myrorna? NK - i mina drömmar
Marsvin eller Hamster? Hamster... lagra så mkt man kan  ;) O så Ashberg förstås (internt)
Rakad eller Orakad? På huvudet orakad... annars lite lagom rakat
Biffig eller Slank? Biffig
Blåögda eller Brunögda? Blå blå vindar o vatten
Popsnöre eller Sportfåne? Sportfåne (sorry Fredrik ;)
Naken eller Pyjamas? Pyjamas i soffan, naken i sängen
Linda Skugge eller Linda Rosing? Linda vem?
Peter Stormare eller Peter Jihde? Jihde.. han leder ju idol =)
Kaffe eller Te? Kaffe - jag kämpar med vuxenpoängen
Champagne eller Ramlösa? Ramlösa - mindre huvudvärk dagen efter
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? Se filmen verkar ju va lite mer givande
Bakispizza eller Bakischirre? Chrirre.. dill o gräslök... gärna kvar i botten på skålen från kvällen innan
Förfest eller Efterfest? Förfest.
Engångssex eller Engångstallrik? Beror på när i livet =) Numera engångstallrik o husvagn typ ;)
Plastbestick eller Plastbröst? Plastbestick, bröst har jag så det räcker o blir över
7-Eleven eller Pressbyrån? Finns nåt av det i Umeå ens?
Glasögonorm eller Linscooling? Jag e såååå cool i mina linser... öhhh?
Plugga eller Jobba? Jobba.. fy fan för att börja plugga igen
Planka eller Pröjsa? Pröjsa. Jag är lagen i ett nötskal 
Yngre eller Äldre? Yngre.. hehe.. lammkött
Lång eller Kort?  Jag har alltid drömt om att va kort....
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Ja
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? Beror på vilken nivå
Tycker du om ord? Nä, jag är mer för handling... är så mkt lättare att säga en massa ord än att visa vad man verkligen tycker
Nämn namnet på en tennisspelare? Mats Wilander - åååh han va så bra
Finns det någon du ogillar starkt? Nä inte starkt... engagerar mig inte i folk jag inte tycker om, satsar hellre på dom jag gillar istället 
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är nog bra på att lösa det.... så länge man ser till att folk runtomkring en mår bra mår jag bra själv =)
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag ber om hjälp, o hoppas att folk ber mig om det när dom behöver
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Nope....
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Jag läser hela boken i ett svep ;)
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Nja.. inte vad jag kan komma på nu
Tyckte du om att gå i skolan? Vissa årskurser, typ gymnasiet när det fanns mkt att titta på =) hehe
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Matte, svenska, geografi
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Idrott
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Oh ja
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Den bästa :)
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Definitivt, tycker vi ska vara stolta och fira vårat land!
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Oj, svår fråga.... men man älskar väl personen och det är inte mitt val att göra.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Beror på vart och om någon ser =)
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vi har definitivt en fri vilja, man styr sitt eget liv. Allt beror på prioriteringar
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Ohhh nej... inte redan
Är du troende? Troende jag,... religös så att jag går i kyrkan o dyl ... nja... inte så ofta
Tycker du om stearinljus? Röstar på värmeljus
Använder du hårbalsam? Oh ja..
 När blir man vuxen? När man kan dricka kaffe utan att göra grimaser som fredrik?? =)
Vilken färg har din tandborste? Håll i hatten  - ROSA
Har du lök i köttbullarna? Lökbullarna menar du?.. mmm jo... jag har en lökoholic i familjen =)
Hav eller Sjö? Hav förr i tiden... numera Sjö.... en egen sjö...=)
Har du någon skrivare? Japp
Har du någon scanner? Någonstans i nån kartong
Vad har du för väckarklocka? Clas ohlson 99 kr
Hur ofta klipper du tånaglarna? När det behövs
Har du hår på ryggen? Nä tack o lov inte...
Har du betalat månadens räkningar? nope, det görs den 25.e
Använder du hudlotion? Vintertid =)
Har du åkt ambulans någon gång? Ja, tyvärr 
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Salt o blandat
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Hoottisar
Tycker du om Dr Pepper? Nä fy sjutton, trots att jag jobbat som programmerare i 5 år kan jag inte svälja en droppe
Äpple eller Päron? Päron!! Både cider o frukt
Äter du fiskbullar? Inte om jag inte är med i Robinson typ
Svettas du mycket? Om.... Olssonåkomma
När klippte du dig senast? I september
Vad kollade du senast hos doktorn? Hmmmm va länge sen jag va dit... minns inte....
Har du fått riktig massage någon gång? Lyxkuren - underbart underbart
Tycker du om rökt kött? Ja det e riktigt gott
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Mc Donalds? Vad e det?? Ska va MAX juh =)
Mc Donalds/ Max / Burger King eller Annat? Grekiskt
Platt eller vanlig dataskärm? Platt, lätt o lagom
Vad har du för mobiltelefon? N95, helt ny o alldeles förvirrande
Hur betalar du dina räkningar? Internet
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Ja, den står ju inte mot någon vägg så det va ingen jättebedrift
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Man kan säga att dom är fulla =)
Hur stor hårddisk har du? öhh... tillräckligt stor iaf...
Har du överkast på sängen? No no.. man vill ju inte bädda in kvalsterna
Har du brutit något någon gång? Spricka... men inget av
Vad är den värsta sjukdom du haft? Mässlingen med dubbel lunginflammation typ...
Har du blivit sövd någon gång? japp... o inte enbart av fredriks sockar :)
Lever din mormor? Tyvärr inte :/
Har du varit med på TV? Hehe ja... många gånger i "Nygammalt"... o sen en gång från gympan... när jag hoppade bock - coolt va ;)
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Städa? Fixa badrummet? Frukost kanske....
Använder du tofflor? Nä men strumpor under oktober-maj
Använder du morgonrock? Nä, det hinner jag aldrig.... på med kläderna o iväg typ..
Är du en Besserwisser? Ja det är jag nog.... ibland iaf...
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Aldrig.. är kinkig som få på sånt 
Beskriv din humor: Snuskig?

*PHJU*

Kommentarer
Postat av: mamma

Att ni orkar,kan vara kul att plocka fram och läsa om cirkus 25 år eller hur.
kram.

2007-10-22 @ 11:25:58
Postat av: zeekay

Jösses, jag orkar inte ens läsa allt, än mindre skriva av det... :)

2007-10-22 @ 14:43:54
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0