Hemma igen...

Hemma efter en snabbvisit ner till Päronen i helgen...

16 timmar i bil minst - o jag har fortfarande inte sett bil nr 001..??... kan ju fasen inte va sant... han måste ha kört förbi när jag slumrade till ibland ;)

Har haft det bra iaf - skönt med en extra ledig dag. O härligt att träffa familjen igen! För att inte tala om det nya tillskottet lille vilden Daisy. Estrella hade fullt upp med att försöka brotta ner henne :) Ett riktigt charmtroll va det :)

Ska lägga in några bilder när jag kommer hem till kameran....

Nu måste jag jobba vidare.. har mest möten idag, så man hinner inte så mkt annat..... tycker lite extra synd om Fredrik också som började jobba kl 03 idag.... o vi som inte somnade förräns vid 22-tiden.... hualigen....

Kram o hej

O TACK Anders o Ellinor för att ni passade hårbollen åt oss =)) Han blev inte alls glad när han kom hem o fick fick se mig... så han måste haft en himla bra helg hos er =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ska jag ta det som ett bra betyg eller dåligt betyg över hundpassningen...
Jag har några fina bilder på honom i alla fall på bloggen...

2007-10-08 @ 14:43:46
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: zeekay

Vi åkte fram och tillbaka till Salem i lördags utan att se 015. Det tyckte jag var surt :)

2007-10-09 @ 11:44:49
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0