mitt liv...

image154
En optimal ladyj- godispåse =) Tack Fredrik !!

image155
Regnig o disig söndag = soff- och tvdag...

image156
Helt fel lag vann SM-guld...  eller som brodern skriver.. "skattesmitar fuskade till sig
ännu ett guld"..... :)

image157
Utsikten från mitt jobb.... lika jädrans grått o trist idag.... hualigen...

image158
En hel hög med olydigt folk ramlade in också....

image159
Hann bara med en banan till lunch....

image160
O så här mörkt va det när jag körde hem vid 17-tiden..... jag måste nog på med mina
extraljus snart ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som du haft en bra helg,trots allt.och måndagen gick också förbi.
sista dagarna i oktober ,tänk vad tiden går.
Kram

2007-10-29 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0