uppdatering..

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva, men det kändes som om det va dags för en uppdatering. Har inte hänt nåt speciellt i veckan - blir lite lagom slött när man har kvällarna för sig själv. Mycket tv-tittande och en o annan bok - skönt, men även ensamt ibland...

Blir inte mkt till middagslagande heller, känns så fånigt att laga mat åt sig själv... tur man äter rejäl lunch =)

Han slutar ju 03 på fredag morgon, vilket gör att han nästan är ledig på fredag iaf.. o så heeela helgen.... o måndag... o sen börjar han kl 20 på tisdag kväll... o jobbar till 06.... då hinner jag ju iaf se honom hemma =)
Inte helt fel att kunna ligga fälgkors i sängen varje natt heller, haha

Undrar vad jag ska göra ikväll.... hmmm..... funderar på att köpa hem en grillad kyckling o mumsa på =) Sen skulle jag behöva jobba med några layouter för firmans räkning... ja.. det blir nog lagom jobbigt...

Hoppas jag får gå hem snart bara... har några mindre nyktra personer här på förhandling som jag måste vänta ut bara....

höres!


Kommentarer
Postat av: zeekay

Säger det jag sagt förut; passa på att njuta din "egentid" så länge du har någon.

2007-10-18 @ 11:31:52
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

vald ensamhet är alltid skön,inte "egen" vald kan vara jobbigare,men försök att planera en vecka i taget vad du skulle vilja göra när du är själv,något måste det ju finnas,och du ska få se att det blir mer och mer du kommer på. när vanan infunnit sig,
Kram.

2007-10-19 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0