Zzzzz

Fredrik kom hem halv fyra i natt... har ett kvällspass.... 14.15 - 01.20.... men det blev förseningar... han pratade nåt om brev som lastats fel ramlat ut ... ja.. jag minns inte allt... hur kan han tro att jag är kontaktbar halv fyra?? =)...

Idag ska jag besiktiga bilen - blää.. jag hatar verkligen det... vet inte varför.. måste hänga med sen barndomens körförbudsminnen.... en klisterlapp på rutan.. Kaaaaaaathing.... o sen inte kunna ta sig hem... hualigen... 

Natten mellan söndag o måndag hade vi värsta åskvädret häruppe! Tror nog det va det värsta sen jag flyttade upp för 10 år sedan... det åskade o blixtrade samtidigt.... hördes helt klart att den slog ner nånstans....  o vi hade en fyrbent varelse som va helt förstörd... han är ju så otroligt rädd för åskan... började klättra på väggarna ute i hallen.. ylade o gnällde ..... fredrik gick ut o satt med honom i hallen men det hjälpte inte - så till slut fick han komma o sova i våran säng (!!).... han blev tyst iaf... även om han satt spikrakt upp med öronen på helspänn...

Kan tillägga att den andra hunden (som givetvis också fick sova i vår säng - måste ju va rättvis).... hon låg på rygg med alla fyra benen i vädret o snarkade högjutt.... hon bryr sig verkligen inte om nånting... e cool som få =)

Somnade iaf vid 01-tiden... men det är fashinerade vad naturen kan bjuda på... hela byn lystes upp av blixtrarna.... rätt maffigt när det är mörkt ute... men samtidigt läbbigt...

Kommentarer
Postat av: zeekay

Besikta bilar är sånt man har karlar till ;)

2007-10-02 @ 12:52:50
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Haha....det var det gulligaste jag hört=)
Katten han låg under soffan tills han mellan en blixt och ett dunder sprang upp under mitt tecke och la sig bakom min rumpa o skaka. Där låg han sedan hela natten....Under ett tjockt duntäcke...

2007-10-02 @ 22:55:05
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0