Brrrr....

Klockan e halv åtta.... det är den 21 september... i morse skrapade jag is från rutan igen... o jag har just tagit mig en dusch... - UTOMHUS!...

Nä.. i helgen ska jag sparka Fredrik i röven så badrummet blir färdigt nån gång :) ja... kanske hjälpa honom lite också, hehe...

Man får nån form av SPA feeling när man står därute ändå.. det ryker om en.. nästan ångbastu.... o så fort man slutar spruta varmvatten på sig känns det som om man rullar sig i snön utanför bastutunnan typ..=)

Så.. ja.. man kanske ska fortsätta ha den ute ;)..

Ha en underbar helg på er! Ikväll ska jag bjuda Fredrik på moussaka.. lite rödvin.. o massor av levande ljus :)

Är inte livet underbart...

KRAM!

Kommentarer
Postat av: MittOktober

IS?! Var befinner du dig? :S

2007-09-21 @ 19:50:13
URL: http://mittoktober.blogg.se
Postat av: mamma

Nu har jag läst lite bättre,kanske miljövänligt att duscha ute,går inte att stå så länge i rinnande vatten.Det är ett effektivt sätt att ha det besvärligt,så njuter man så mycket mer när det blir bättre.
hoppas maten smaka bra.

2007-09-21 @ 20:01:56
Postat av: zeekay

Burr... Jag föredrar dusch inne :)

2007-09-22 @ 12:47:02
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0