Frosties

Idag va första dagen jag fick skrapa rutan!! Eller skrapa.... högsta värmen o fläkten i bilen.... spruta lite spolarvätska..... vänta... spola lite mer... hehe.. stackars vindrutetorkare.... men vad gör man när man inte har någon isskrapa i sin bil =))

Att kliva ut o hämta en ur fredriks kändes alldeles för jobbigt....

Strålande sol idag iaf... känns så härligt att vakna då.... o att ta hundarna på morgonen känns inte alls lika jobbigt... Estrella va så charmig i morse, sprang som ett reaplan runt på tomten... bakom busken för att göra sina behov... tillbaks som ett reaplan igen...o så vips upp till hundgården o satt vid dörren för att vänta på att jag o pringle skulle komma =)) Känns skönt att dom frivilligt vill springa upp till hundgården. Då får man inte lika dåligt samvete av att ha dom där när man jobbar... men så är ju också hundgården en hel massa med kvadratmeter =))

Känner att jag skulle behöva lite lön snart.. det börjar sina i kassan...  är så mkt jag vill ha just nu också ://

Pleeeze... ge mig en miljon eller två nån!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

pengar är inte allt,det skrev du ju själv hur det är med hundarna,men ,,men de är bra att ah.
Hundarna här leker för det mesta när de inte sover,solen skiner ,men det blåser svalt.
Kram.

2007-09-20 @ 13:14:55
Postat av: zeekay

Burr... Kan meddela att en karl på jobbet som bor utanför stan hade frost redan i måndags. Tack och lov har den hållt sig borta från mig iaf :) Kommer du på hur man "hittar" en miljon så säg till!

2007-09-20 @ 16:04:40
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0