hejsan gummor...

... e ni klara.... jajjamensan fattas bara... öhh... *not*...

=)

Fast... jag känner mig rätt pigg idag - iaf för att vara måndag... o det kändes roligt att komma till jobbet! Har inte så nedrans mkt att göra utan jag hinner sitta o surfa o drömma mig bort lite =) hehe..

Har haft en riktigt bra helg! Myskväll i fredags med gomiddag o lite vin... va förbi svärföräldrarna en sväng på dan i lördags.... fick en vattenläcka i badrummet o behövde lite extra rör.... o allt finns hos svärfar typ ;) Jag börjar få riktigt bra kontakt med dom - o efter 10 år borde det väl vara en självklarhet, men tyvärr har det väl inte varit det kanske... tror mest att det funkar bättre nu när jag "skiter i vilket" o inte anstränger mig så mkt.. ä rmig själv.... ja menar - vem kan väl motstå det, hahaha...

Ska måla trappan när jag kommer hem ikväll/eftermiddag... börjar se slutet på det hela - o det känns inte helt fel kan jag lova... =)

Åker ner till päronen i början av oktober, vet inte när riktigt beror lite på när Fredrik slutar o sånt.. ska iaf vara ledig den 5 oktober så nån gång då.... ska dra med mig fredrik på hus o hem mässan :) Han längtar redan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0