Hipp hipp hurra!

Idag har jag o Fredrik varit tillsammans i 10 år!! :)

Helt fantastiskt länge! Känns som många år - men samtidigt kan jag inte ens minnas hur mitt
liv va innan jag träffade honom.... o att man dessutom får va lika underbart kär o lycklig efter
10 år - ja... man är lyckligt lottad tror jag....

Han ringde mig till och med från lastbilen o sa att han älskade mig....

Åhhhhh....

Annars är det en helt vanlig dag... stressigt på jobbet... begynnande huvudvärk...
värsta mensdagen denna period.... härligt va :)

Har iaf varit o köpt nya singstar idag.... singstar svenska schlager!... fatta! va underbart
mega enormt skojigt! När kommer du upp o sjunger zeekay??? =)

O ett grattis till mor o far som också har sin förlovningsdag i dagarna.... vad kan det va... 40år nu??

Kommentarer
Postat av: mamma

41 år i måndags,ni kommer snabbt efter.
Grattis och fortsatt lycka.
Kram

2007-09-12 @ 15:55:07
Postat av: zeekay

Grattis! Och jag skulle gärna komma upp och sjunga lite. Vi köpte Buzz men nån här hemma (och det är inte jag) är så dålig förlorare så efter två försök att spela åkte kontrollerna in ett skåp och lär nog stanna där....

2007-09-12 @ 19:26:46
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

mycket att fira denna vecka verkar det som=)
Jag kommer och skrålar på fredag=)

2007-09-13 @ 14:01:27
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0