shopping...

... eftersom jag alltid gör som zeekay säger (!) så va jag ut o shoppade på lunchen idag :)

Köpte mig ett par byxor (rutiga!! pappa skulle bli stolt), en stickad svart väst, 2 svarta toppar....

Letade även ny handväska - men fan.. alla e ju stora som hus! FÅr kolla det i Luleå i helgen
istället tänkte jag måste ju ha nåt kvar att handla där också...  så watch out luleå - heeere i come...
the väsk and strumbyxor-shopping girl ;).. hehe..

ska bli skönt med ledigt på fredag - en långhelg i luleå.. längtar lite efter bubbelbadet... ja... ska bli
spännande att "träffa" martin stenmarck o hans polare också förstås ;)

fast nu måste jag jobba lite igen.... fredrik den grisen har sin lediga dag idag *hmpf*.. man kanske
skulle sadla om till lastbilschaufför ;)

Kommentarer
Postat av: zeekay

Åh, tusan, när började du med det?? ;)

2007-09-05 @ 15:48:31
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

hoppas ni får en riktigt trevlig o framförallt rolig helg i Luleå.Lagom,(vad det nu är) shopping är ju bäst.
Själv ska jag åka med pappa och hälsa på Alva,åker efter Taxingelunchen och kommer hem på söndag.Fanta ska också med.
Kram

2007-09-05 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0