Utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
"
Övrigt" att det gäller skyddsregistrering...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Fredriks kontorsstol

3. Vad såg du senast på TV?
Öhhh... Idol igårkväll...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
åtta typ

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tassande vovvar på klickgolvet...

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
hämtade post och hundar

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?

 aftonbladet.se

8. Vad har du på dig nu?
 mysbyxor, linne, cardigan

9. Drömde du något inatt? i så fall vad? 

Det va nåt om moster, glass, o nån marknad... lite förvirrande dock... minns inte så tydligt... men glassen va god :)

10. När skrattade du senast?

på jobbet... när vi omotiverade satt o gäspade o bara ville dra därifrån... jätteskoj ... ja vet ;)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

inte mkt.... nytapetserat...

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
En idiot till mercedersförare som låg bakom en långtradare i 75 km/h på 90 väg o blockerade resten av oss pendlare som ville hem på fredagskvällen....

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 kulig

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

FIlm... hmmm... va ett tag sen.... äsch.. jag minns aldrig filmtitlar...

15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?
 
hus, en ferrari till lillebror.. ja o mig själv såklart ;), ja.. o en hel drös med andra onödiga saker säkert :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om

jag berättar nog det mesta ;)... men hmm.... att jag är beroende av chilinötter kanske?

17. Tycker du om att dansa? 

 "dansar aldrig nykter... tral la lal al"

18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp. flicka?

precis som om jag får bestämma det själv ;)

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

ja helt klart, men tyvärr inte gubben...

21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Oj, vilken tid det tog...

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Mamma, Caroline, Mia o Ellinor (mamma får dispans att svara under kommentarer...)


Kommentarer
Postat av: mamma

1:[email protected]
2:sovrumsväggen
3Diggilo
4:22 ung.
5:sportnytt
6:rasta hunden
7:spela
8:gröna myset.
9:glömt
10:i Taxinge tillsammans med vänner,och åt vildbasen här hemma(Daisy)
11:massor
12:Fanta och Kurres hund
hälsa på varann utan att morra
13:tja
14:beck.
15:köpa mig skuldfri,en resa till Thailand för pappa och hans syskon.
16:blåmärke på en tå
17:önskar att jag kunde det.
18:Sven och Anders
19:Christina och Jasmine
20:har bott i Danmark
21:Välkommen
22:den som vill

2007-09-21 @ 22:16:48
Postat av: zeekay

Svar på utmaningen finns på min blogg :)

2007-09-22 @ 12:47:30
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0