Bredband på rummet....

Så va man framme i Jönköping då.... kostade på mig taxi från tåget till hotellet... 51 kr.. hehe.. ja.. det tycker jag att det va värt efter allt släpande på väskor hit o dit idag.... helt klart är det bra mkt smidigare att resa med flyg men men.. vad fan gör man när dom inte går den dagen jag ska åka????

Har iaf bredband på rummet... så helt fel att ha med sig datorn är det ju inte... nu har jag ju tid att uppdatera min blogg flera gånger varje dag...=)

Bor på hotel Savoy ... inte sådär wihooo direkt.... men.ja.. helt oki... en 3.a får det än så länge..... börjar inte förräns kl 10.00 i morrn så jag hinner prova frukostmatsalen länge ;)

Annars väntar
- information om regering, styrning, Dv's roll
- Fakturahanteringsprocessen
- Redovisningsplan
- Beställning resor/logi
- In/utbetalningar, kassakvitto PGA
- Representation, moms
- Investeringar, F-skatt, sökningar Agresso...

Ja... det är vad jag ska lära mig under två dagar... vi får väl se hur det går :))))

Kommentarer
Postat av: moster

Grattis på födelsedagen,Dagny är här ,allt väl

2008-04-22 @ 23:03:20
Postat av: Caroline

Jädrar det glömde jag! Nåja, jag ska sjunga när du kommer :)

2008-04-23 @ 07:41:26
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0