dunk dunk..

Usch... har gått runt med en dunkande huvudvärk i några dagar nu... vet inte om det är vädret eller hjärncellerna som jobbar för mkt ....

Fick tillbaks några papper från BFA (adoptionsorg..)... dom hade stämplat fel datum på intyget från nordea... o helt glömt att stämpla på ett av personbevisen våra... något jag förmodligen borde ha sett eftersom jag gått igenom dom sjuhundraelva gånger typ.. men. nja... jag hade missat det...

Så nu blir det att åka förbi skatteverket på måndag o låna deras stämpel =)...  undrar hur skönt det känns när alla papper åkt iväg.. o man inte behöver tänka på det längre... bara njuta o längta... o undrar varför vi skulle välja just det landet som krävde flest intyg av alla :) ??? ja ja...

VI funderar på att köpa husvagn =) Eller... vi har nog redan bestämt oss - ska bara hitta ett billigt objekt... max 20.000 kr typ.... vi har tänkt parkera den i Snålltjärn - på tomten där vi ska bygga huset i framtiden... bo in oss lite i bygden... sen hur det känns... o ja.. njuta av en "sommarstuga" helt enkelt... orkar vi i sommar så kanske vi börjar fixa med strand o brygga nere vid sjön... men orkar vi inte så ligger vi bara o jäser i solen som vi hoppas ska infinna sig =)

Så är det nån som har en billig fräsch husvagn till salu - gärna med förtält... så hör av er :)!

Kommentarer
Postat av: mamma

kanske för lite vatten?Hoppas det lättat nu.
Tänk vilket under om inte all denna pappersexercis fanns,lite mer koll på ett papper borde väl räcka.
har just nu också fått ett papper där
det förmodligen står allt,men ingenting.måste ringa och kolla.Hoppas dina papper också grejar sig.
kan kanske va bra och bo in sig lite i taget,och inte alls att förakta att bo i husvagn,lite lustfyllt och lite miljötränning,låter perfekt i mina ögon.
Kram.

2008-04-06 @ 11:47:35
Postat av: Sven Olsson

Jag trodde att du skulle hjälpa mig att måla om husen ! Då finns det ingen tid til att ligga och lata sig.
Får ta tag i det när jag kommer upp nästa gång så att det blir lite fart på er ;)

2008-04-08 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0