GOd morgon

Inatt har Fredrik bevisat att det går att åka gratis från Umeå till Norrköping på bara 12 timmar =) Inte illa.... va rädd att han skulle irra omkring i Kungens kurva där den första lastbilen skulle släppa av honom... men det visade sig att bara 15 min senare så gick det en ny mot just Norrköping =)

Skönt att veta att han e framme  - en norrlänning på vift i huvudstaden ser nog lockande ut för alla ;)

Öh..

Ja... ni förstår vad jag menar =)))

Nu ska jag hoppa i kläderna.. packa resten... äta lite hotellfrukost.... o sen bär det av mot Norrköping för mig också :)

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kom en norrläning knallande här vid halv åtta tiden så nog är han framme alltid :)

2008-04-24 @ 10:54:09
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Anders

Välkommen till stockholm, håll i plånboken å knip igen röven :)

2008-04-24 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0