Jour....

... klockan är tio i sex o jag har inte ens lämnat jobbet än... så äre att ha jour.... känns dock härligt när man tänker på att övertidsklockan tickar på ;) hehe..

Borde inte va alltför lång tid tills jag får komma hem... är det inte lite typiskt dock när det är fredriks lediga dag.. o jag måste va på jobbet till sju...?..... men han tyckte det va skönt när jag sa att jag inte skulle komma hem på ett tag så ;)

Nu har jag bokat resan söderut igen... åker 13.30 från Umeå den 22 april.. på min självaste födelsedag :)... flyger till bromma... sen taxi från bromma till centralen... sen tåg från centralen till jönköping... *phju*...

Sen... mot Norrköpng den 24.... åker 16.07 från Jönköping... tuffar fram o är i Norrköping 18.22.... (memorera zeekay...)...

Sen lämnar jag o fredrik Norrköping den 27 april kl 20.24 (du får hålla dig vaken lite extra länge z...) ja... o tuffar tåg hela vägen upp till umeå.... kl 08:26... det kan man kalla snabbtåg =) vi har dock en egen sovkupë med toa o dusch (!).. jag har aldrig duschat på ett tåg förut så -det kan ju bli en upplevelse i sig :))

Tror F skulle åka lastbil ner - så vi får väl se när han hunnit fram till er :))


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du får skicka ett sånt där kom-ihåg-tider-mail den här gången med och ja då, ungarna är hemma och röjer med er :)

2008-04-10 @ 18:36:09
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Hoppas du får en bra resa,åker på em.till Skåne samma dag,och hem den 29-e.tåget Södertälje- Hässleholm t.o.r.Som det ser ut ikväll är våren en bit på väg,såg första knoppen i en påsklilja.
Kram.

2008-04-10 @ 19:10:50
Postat av: Ellinor

Vad avis jag blir att du får åka på minisemester. Skulle oxå vilja åka ner och ha det skönt ett tag.
Men men...sånt är livet.
Jag tror den där snödroppen du såg har blivit ihjälfrusen eller i alla fall översnöad.
kram kram

2008-04-11 @ 06:34:53
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0